duminică, 8 decembrie 2013

Israelul văzut prin ochii sufletului

Au trecut 6 saptamâni de la întoarcerea din Israel. Simt ca abia acum, după ce s-au asezat stările pot sa vorbesc despre  aceasta experiența. 
Pentru mine fiecare  plecare in Tara Sfântă a fost o experiența noua. Fiecare călătorie a fost mai frumoasa decât precedenta. De data aceasta as putea spune ca totul a fost perfect.
Întotdeauna am perceput Israelul ca o a doua casa. Am asteptat de fiecare data cu mare bucurie si nerăbdare sa revad locurile calde si primitoare, dragi sufletului meu. Am simtit dintotdeauna ca cineva drag si foarte apropiat care mi-a fost sprijin in evoluția sufletului meu ma așteaptă sa revin acolo de fiecare data . Revelația am avut-o a doua zi după sosire, in grota Even Sappir unde a trudit Sfântul Ioan Botezătorul, Inaintemergatorul, cel mai mare om născut din femeie. Ceea ce am aflat as putea spune ca m-a uluit. Conversația pe care am avut-o cu Sfantul Botezului am trăit-o atât de intens încât mi-a asigurat o stare de gratie pentru toată perioada următoare.
           Grupul format din 7 oameni a beneficiat de ajutoare divine reprezentând o întreaga echipa formată din inaintemergatori, protectorii grupului si protectori individuali. Astfel pot explica lucruri care par de neînțeles. Ierarhiile de lumina care ne-au însoțit au apreciat marea noastră dorința comuna, dar si a fiecăruia in parte de a lua contact cu locuri ce dispun de energii înalte, au perceput coeziunea grupului si intentiile elevate, motiv pentru care s-au creat fronturi energetice care ne-au deschis drumurile si accesul in zone ce păreau închise . 
           Datorită comuniunii dintre ELI si noi as putea spune ca nu am stat la rând deși rânduri de așteptare existau, ni s-au deschis usi care din cauza programului erau închise, intram in capele in care tocmai se oficia Messa si multe altele. Parca totul ne aștepta pe noi, parca totul ne spunea ”bine ați venit", ne bucurăm sa va avem oaspeti, va invitam sa oficiati împreuna cu noi". 7 prezente tăcute dar active si puternice am avut privilegiul de a fi împărtășiți , botezați si binecuvântati.
După fiecare eveniment eu eram uimita și fericita ! Eram surprinsa de intensitatea cu care eram împinși in fata, de culoarele libere care ni se ofereau, de conjunctura care părea sa se fi creat doar pentru noi. 
Am descoperit ca fiecare loc in care am mers era unic in felul lui. Fiecare destinație avea  o vibratie specifica formată din energiile spiritelor elementare ale locului combinate cu energiile entităților divine suverane in acea zona, plus energiile impregnate de evenimentul petrecut in spațiul respectiv. Laboratoarele de lucru răspândeau o magie care te prindea in mreje. Lucrul cu mine, cu sufletul meu reprezenta obiectivul central al zilei. Munceam 5-6 ore pe zi conștienta, constiincioasa, pentru a umple rezervorul larg al sufletului. Exercițiile de pregătire pe care le-am practicat acasă m-au ajutat sa măresc camarile sufletului. Ziua inmagazinam tot ce puteam sa adun, iar noaptea rugam echipa divina sa ma ajute sa fixez tot ce am acumulat peste zi.
Fiecare zi aducea ceva nou, ceva ce nu era prins in program. Acestea erau surprizele ce recompensau sufletele truditoare si dornice sa fure startul. Fiecare loc, unic in felul sau, te îmbia parca sa aduni din el comori pentru suflet. Cele mai mari surprize mi le-a oferit insa , după percepția mea, Cronos, Zeul Timpului. L-am simțit prietenul meu, aliatul meu. Am trăit totul intens, la o scara înalta, constientizand fiecare stare așa cum m-am antrenat acasa. Pe fondul upgradarii stării de conștienta ca efort personal, am primit in dar de la Saturn multe momente de dilatarea a timpului, spre deliciul savurarii starilor. Fără limite de timp si spațiu (deși ele exista ca si coordonate ale planului fizic) trăind clar starea de gratie divina am simțit ca nu mai exista determinare a trupului ci doar identificarea totala  cu Universul, cu Dumnezeu.
           Un moment foarte important pentru mine l-am trăit in grota Pater Noster, locul unde Hristos le-a dat apostolilor Rugăciunea Tatal nostru . Acolo, deși grupuri de zeci de oameni stăteau la rând, parca o mana nevazuta m-a condus intr-o zona unde accesul era interzis si unde m-am cuibarit cuminte intr-un colț al grotei. Lângă mine zeci de oameni cântau, recitau rugăciunea Tatal nostru.
Apoi, așa deodată, intr-o stare de adorare, decuplata complet de la rumoarea din jur am început sa scriu:
    ”Tatal nostru care ești in cerul sufletului meu
    Vie împărăția ta in sufletul meu,
     Facă-se voia ta in sufletul meu,
     Precum in cer așa si in sufletul meu,
     Pâinea sufletului noastru cea de toate zilele da-ne-o noua astăzi toată,
     Si ne iartă noua greselile sufletului nostru,
     Precum si noi iertam sufletele gresitilor noștri,
     Si nu ne duce sufletele noastre in ispita
     Si ne izbaveste sufletele de cel viclean
                                                Amin!

           Am perceput ca rugăciunea scrisă a fost un dar din planurile subtile, venit ca urmare a efortului meu de a păstra deschis si activ canalul de comunicare cu Spiritele Luminii. Aceasta este Rugăciunea pe care o spun de la întoarcerea din Israel, in momentele cheie ale zilei. Am constatat ca ea produce efecte miracol in ființa mea si in planul fizic, dacă este rostita cu toată forța iubirii sufletului.
                     Punctul culminant a fost insa ”Botezul in apa Iordanului”, moment unic in viața fiecăruia reprezintand inundarea ființei tale cu Duhurile de trup, suflet si spirit ale Tatălui. Pregătirea prealabila a corpurilor este  cea care  asigura succesul Botezului, acesta fiind încă un pas esential  pe drumul desavarsirii sufletului. Este totodata un pas mare care te conduce pe un drum nou, necunoscut încă pentru oameni.
Am adunat in suflet comori fabuloase.  Am strâns tot ce se putea am setat  trăiri, amintiri, stări, emoții, largind hard-ul sufletului intr-un fel benefic lui. Aceasta experiența m-a marcat intr-un fel deosebit.
Ajunsa acasa după 6 zile trăite in paradisul sufletului am constatat ca nu mai voiam, nu mai puteam, nu mai simțeam nevoia sa vorbesc. 3 zile m-am exprimat prin semne! Dupa zilele de cercetare spirituala intensa (specifica zodiei scorpionului) mi-au fost anulate funcțiile gât-voce- laringe, (specifice zodiei taurului, pe axa taur - scorpion).
Acum după 6 saptamâni de la întoarcere acasă  constat ca m-am schimbat intr-un fel care îmi priește mie si familiei mele.
Aștept sa ma reîntorc iar si iar in locurile care-mi hrănesc sufletul cu hrana vie si mi-l adapa cu apa vieții. Pana vom avea iarăși drumurile deschise, antrenamentul de la cetățile dacice  plus antrenamentul zilnic ma vor ajuta sa mai slefuiesc fatetele sufletului meu, pentru a ma desăvârși precum ”Tatal nostru este” .
Invit in Israel pe toti cei care au facut cel putin un stagiu la sanctuarele dacice si doresc, pot si considera ca sufletele lor sunt suficient de pregatite sa mai urce o treapta. Vom descoperi acolo o altfel de lume ....tainica, profunda, speciala, foarte aproape de fiinta noastra de lumina.
Sunt recunoscătoare tuturor Ierarhiilor de Lumina care m-au însoțit, ghidat, susținut in aceasta călătorie inițiatică!
Slava si Preaslava, Ție, Dumnezeule, pentru scânteia divina sadita in mine!

Slava și Preaslava, Ție, Dumnezeule, pentru trăirea stării de comuniune cu Tine!

3 comentarii:

  1. Si daca toti am pleca .. sa ne regasim pe alte meleaguri ... cu tarisoara noastra ce sa facem? sa o lasam mai de izbeliste decat o facem acum?

    RăspundețiȘtergere
  2. Binecavantate si frumoase trairi.Esti o fericita ca ai trait asemenenea momente in Tara Sfanta si ni le-ai impartasit si noua, multumesc.
    Citind aceste trairi imi doresc si eu acum mai mult ca niciodata sa merg pe drumul inceput de mine in Sanctuarele dacice si apoi cand Tatal Ceresc imi va deschide sufletul sa ajung in Tara Sfanta ca sa pot “ sa ajung spre scopul final al existentei mele pamantesti”(Parintele Arsenia Boca).
    Sofia Man

    RăspundețiȘtergere
  3. Îi sunt foarte recunoscătoare Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit Am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere